Naar het dak van de wereld - Reisverslag uit Spui, Nederland van Christine Maes - WaarBenJij.nu Naar het dak van de wereld - Reisverslag uit Spui, Nederland van Christine Maes - WaarBenJij.nu

Naar het dak van de wereld

Blijf op de hoogte en volg Christine

13 Februari 2014 | Nederland, Spui

Bodypump, spinninguurtjes en fitness... 's Weekends bewapend met wandelschoenen en bepakking dwars door ons Zeeuwse landje, met af en toe een uitstapje richting de Vlaamse Ardennen... Ja, na een half jaar lang flink wat wandeluren te hebben gemaakt zijn we er klaar voor. Wat gaan 'die van Maes' nu weer doen? Nou, wandelen dus. In Nepal. Morgen vliegen we naar Kathmandu en vandaar uit begint onze rondreis door Nepal. 23 Dagen lang zullen we de hoofdstad, een aantal authentieke dorpjes en een nationaal park, met o.a. neushoorns en olifanten, bewonderen. Maar dat is niet alles: we gaan ook een 8-daagse trektocht maken vanuit Pokhara in het Annapurna en Dhaulagiri gebied. Hier hopen we op een prachtig uitzicht op het Himalayagebergte. Het zal wel wat primitief worden, we trekken namelijk deels door een gebied wat nog niet toeristisch is. Ook benieuwd of we het gaan redden in 'the middle of nowhere'? Indien de wifi-goden ons goed gezind zijn, kun je weer meegenieten van onze belevenissen op het dak van de wereld.

• 13 Februari 2014 - 19:00

Petra:

Fijne vakantie!!! Vind het erg goed van jullie!!!!

• 13 Februari 2014 - 19:18

Levina:

Een heel goede reis en veel plezier, niet te veel spierpijn

• 13 Februari 2014 - 19:26

Nelleke:

Geniet ervan!!! Zal een bijzondere reis worden zo te lezen!

• 13 Februari 2014 - 19:26

Marije:

Veel plezier en voorzichtig he.

• 13 Februari 2014 - 19:31

Wauw, dit wordt een hele mooie reis! Nepal staat bij ons zeker in de top 3 van mooiste reizen.
    Hopelijk zullen jullie net zoveel genieten van het land, de vriendelijke mensen, de bergen en de heldere luchten in de bergen met prachtige vergezichten als dat wij gedaan hebben.
    Vliegen jullie rechtstreeks of moeten jullie ook eerst helemaal naar Singapore?

• 13 Februari 2014 - 19:32

Oeps, geen naam weergegeven....
    Wij waren het, die twee uit Noord-Holland :-)

• 13 Februari 2014 - 19:57

Elaine:

Heel veel plezier!

• 13 Februari 2014 - 20:29

Claudia De Blaey:

Veel plezier, en geniet ervan. Ben erg benieuwd naar je verhalen:)
    Roep maar een keer naar ons van het hymalaya gebergte, misschien horen we wel jou echo

• 13 Februari 2014 - 22:05

Bernadette:

Jullie heel veel plezier en geniet van deze mooie reis. Maar dat gaat zeker lukken, na al die voorbereidingen doen jullie die trekking met 2 vingers in je neus. XXX

• 14 Februari 2014 - 08:44

Ingrid :

Heel veel plezier , zal best indrukwekkend worden !We zukken jullie volgen , goede vlucht en wees voorzichtig .